ورود به پنل کاربری   |     ورود به پنل پیامک   |      پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۹/۰۱
   09193226266   |     info@interweb.ir

نکات کلیدی تولید محتوا برای سئو

قبل از نوشتن مطالب خود ابتدا باید بفهمید:

۱- بخش مخاطبان شما چه کسانی هستند.
۲- به چه نوع اطلاعاتی نیاز دارند.
۳- چرا آنها به این اطلاعات احتیاج دارند.
۴- از کدام کلمات کلیدی برای یافتن آن استفاده می کنند.
برای جستجوگرها بسیار مهم است که بدانید اصطلاحات جستجوی افراد از چه مواردی استفاده می کنند. پس از فهمیدن این شرایط ، از این اصطلاحات جستجو و کلمات کلیدی برای ایجاد محتوای مرتبط با کیفیت بالا استفاده کنید.

محتوا با قابلیت خوانایی بالا

به یاد داشته باشید که هوش مصنوعی، تجزیه و تحلیل مبتنی بر ماشین است.
اما میلیون ها صفحه وب و وب سایت توسط برخی از الگوریتم های رتبه بندی موتور جستجو در هر ثانیه ارزیابی می شوند.
این الگوریتم ها نمی توانند ساختارها و اصطلاحات بسیار پیچیده زبان را معنا دهند.
تا حد امکان از کلمات ساده استفاده کنید.
جملات خود را کوتاه نگه دارید.
از داشتن بیش از دو جمله در هر بند خودداری کنید.
از هر فرصتی برای استفاده از عناوین، زیر عناوین و نقاط استفاده کنید تا افکار خود را سازماندهی کرده و متن خود را برای خوانایی بهتر قالب بندی کنید.


محتوای عمیق و طولانی را ایجاد کنید

Google این روزها عاشق محتوای طولانی است ، ترجیحاً ۲۵۰۰-۴۰۰۰ کلمه و حتی بیشتر.
نکته خوب در مورد محتوای عمیق این است که تمام اطلاعاتی را که یک شخص در جستجوی درست در یک صفحه وب یا پست وبلاگ است، فراهم می کند.
اگر کسی همه آنچه را که به دنبالش است پیدا کرده است، دیگر نیازی نیست مجدداً جستجو را ادامه دهد.
این به گوگل می گوید که شما محتوای مرتبط دارید و این باعث می شود SEO شما بیشتر بهبود یابد.
در حقیقت ، اگر می خواهید تولید محتوا برای سئو در سال ۲۰۱۹ ایجاد کنید ، فکر می کنم این توصیه ای است که باید دنبال کنید.
سرعت صفحه خود را بهبود بخشید
اگرچه ، این هیچ ارتباطی با نوشتن مطالب برای بهبود سئو شما ندارد ، اما موفقیت محتوای شما به میزان بارگیری وب سایت شما و چگونگی بارگذاری صفحات وب و پست های وبلاگ بستگی زیادی دارد.
موتورهای جستجوگر مانند گوگل سرعت صفحه را جدی می گیرند زیرا مردم این روزها بیشتر از تلفن های همراه برای دسترسی به وب سایت استفاده می کنند و در تلفن های همراه بسیار بی تاب هستند.
اگر یک صفحه وب ظرف ۱۰-۲۰ ثانیه بارگیری نشود ، افراد خارج می شوند.
وقتی افراد خارج می شوند ، انواع مختلفی از سیگنال های اشتباه را به Google ارسال می کند و در نتیجه سردرگمی متعاقب آن ، Google به پایان می رسد تا رتبه های موتور جستجوگر شما را پایین بیاورد.
صفحات خود را سبک نگه دارید.

از گرافیک جذاب برای سئوی محتوا استفاده کنید

ممکن است این به نظر برسد که با موضوع قبلی مغایرت دارد، اما شما می توانید این روزها گرافیک بسیار سبک ایجاد کنید.
به ویژه در رسانه های اجتماعی و وب سایت های شبکه های اجتماعی ، تصاویر ساده تر می شوند.
اگر شما به سادگی عنوان و لینک خود را به وبلاگ یا صفحه وب خود ارسال کنید ، مردم قصد دارند آن را از دست ندهند. اما اگر یک تصویر جالب توجه نیز ارسال کنید ، افراد به سایت شما جذب می شوند و سپس روی پیوند شما کلیک می کنند.
ارائه حقایق و آمار
اعداد همیشه چشمگیر هستند. در مورد بالا ، شما می خوانید که مقالات و پست های وبلاگ با تصاویر مربوطه ، در مقایسه با مواردی که ندارند ، ۹۴٪ بازدید بیشتر دارند. این رقم اطمینان بخش است.
محتوای خود را با featured snippet تغییر دهید
افراد دیدگاه های مختلفی در مورد جوانب مثبت و منفی دارند ، اما وقتی می بینید یکی از اسنیپت های شما در بالای نتایج جستجو ظاهر می شود ، باعث تقویت نفس می شود.
برخی می گویند که آنها نیز برای سئو شما بسیار مناسب هستند.
Featured snippet در بالای صفحه نتایج جستجو است. شما برای این موقعیت به Google پرداخت نمی کنید. این الگوریتم مشخص می کند که پیوند شما حاوی مهمترین اطلاعات برای سؤالی است که پرسیده می شود ، و سپس آن را در بالا نشان می دهد.

در زمینه کاری خود متخصص باشید

مردم به راحتی به چهره های معتبر اعتماد دارند.
تبدیل شدن به یک شخصیت معتبر در کسب و کار شما به معنای داشتن کتاب های مکتوب یا سمینارهای برگزار شده یا کارگاه های برگزار شده نیست.
از نظر داشتن وب سایت ، قابلیت های خود را ذکر کنید. صفحه درباره ما داشته باشید. توانایی های تیم ، اعضای تیم خود را نمایش دهید. بگذارید مردم بدانند چه کارهایی می توانید انجام دهید.

تحقیقات اصلی و واقعی انجام دهید

برخی از داده های مربوط به حرفه خود را که دیگران هنوز پیدا نکرده اند پیدا کنید.
تحقیقات اولیه کار آسانی نیست ، اما این نیز قدرت آن است: همه افراد به دنبال آن نیستند.
برای مشاغل بزرگتر انجام تحقیقات اصلی ساده تر است زیرا آنها ترافیک لازم را دارند ، مخاطبان بیشتری دارند و همچنین نیروی انسانی لازم برای انجام نظرسنجی ها ، و تحقیقات را نیز دارند.
برای یک تجارت کوچک ممکن است دشوار باشد اما غیرقابل تحمل نیست.
طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

اشتراک گذاری :